![]()
شرط موفقیت در هر امری بویژه در زمینه توسعه نرمافزار رضایت مشتریان میباشد. بنابراین به منظور فراهم نمودن راحتی و رضایت بیشتر کاربران، تمهیدات زیر در تهیه سیستمها در نظر گرفته شده است:
طراحی ساده و استاندارد سیستمها، بهگونهای که کاربران با كمترین آموزشهای لازم و آشنایی با گردش کار سیستم مورد نظر، براحتی بتوانند از آن بهرهبرداری نمایند.
اعمال کنترلهای لازم، بهصورتی كه در همه بخشهای سیستمها تا حد امكان از بروز هرگونه اشکال جلوگیری شود. پیادهسازی سیستمها پارامتریك بوده بهگونهای که نیاز به حداقل پشتیبانی را داشته باشد. همه عملیات مربوط به یک دوره مالی و انتقال به دوره بعد و مواردی از این قبیل براحتی توسط مدیر سیستم قابل انجام میباشد.
وجود راهنمای کامل و جامع در سیستمها بهگونهای که کاربر با استفاده از آن بتواند براحتی با طرز کار سیستم آشنا گردیده و از بروز اشکالات جلوگیری و یا اشکالات بوجود آمده را مرتفع نماید. با وجود این، به منظور افزایش استفاده از قابلیتهای سیستمها و جلوگیری از بروز هرگونه اشکال، شرکت پس از نصب سیستمها از سه تا شش ماه به صورت رایگان و پس از آن تا ده سال با عقد قرارداد جداگانه و با حداقل هزینه، اقدام به پشتیبانی سیستمهای منصوبه مینماید.
خدماتی كه در طی دوره پشتیبانی ارائه میگردد عبارتند از:
آموزش و رفع مشکلات کاربران.
نظارت بر اجرای صحیح نرمافزارها و ارائه خدمات مشاورهای جهت افزایش کارایی سیستمها به صورت دورهای و متناوب.
اضافه نمودن نیازهای جدید کاربران به سیستمها با حداقل هزینه.
نصب رایگان نگارشهای جدید سیستمها یا امکانات جدیدی که متناسب با نیاز کاربران به سیستمها اضافه گردیده است.