Blue GREEN GREY Violet
حسابداری مالی حسابداری خزانه‌داری حسابداری انبار حسابداری فروش دارایی‌های ثابت سیستم پرسنلی حقوق و دستمزد

حسابداری مالی

سيستم حسابداري با کدينگ انحصاري و مرتبط: در اين سيستم، هر سطح حساب مي‌تواند مستقل از ديگر سطوح حساب و داراي کد منحصر به فرد بوده و علاوه بر آن قابليت ارتباط با سطح بالاتر از خود را نيز داشته باشد. مشخصات حساب‌ها از يک تا پنج سطح و تا حداکثر 25 رقم قابل نمايش و قابل تقسيم به صورت دلخواه مي‌باشد. همچنين امکان تعريف نوع حساب در سطح سوم وجود دارد.

حسابداری خزانه‌داری

ويژگي‌هاي سيستم : ورود و اصلاح اطلاعات دريافت و پرداخت نقدي صندوق و کنترل موجودي صندوق. ورود و اصلاح اطلاعات فيش نقدي بانک، حواله، اسناد دريافتني و اسناد پرداختني و ثبت گردش اسناد دريافتني و پرداختني. ورود اطلاعات سريال دسته چک و کنترل آن در اسناد پرداختني. امکان ورود تنظيمات چاپ چک براي تمامي چک‌ها. امکان چاپ چک در اسناد پرداختني. ورود اطلاعات صورت حساب بانك‌ها يا انتقال از طريق ديسكت دريافتي از بانك جهت تهيه گزارش مغايرت بانكي. امکان ارسال اطلاعات اسناد وارده به صورت انتخابي به سيستم حسابداري. امكان جستجو بر اساس اطلاعات اسناد وارده و صورتحساب بانك.…

حسابداری انبار

ويژگي‌هاي سيستم : تعريف انبار و زيرانبار به تعداد نامحدود. انتخاب روش انبارداري FIFO يا ميانگين براي هر انبار. ثبت حداقل و حداکثر موجودي ، نقطه سفارش و تعيين حد سفارش براي هر کالا در هر انبار. گروه‌بندي کالاها، مراکز تهيه و هزينه تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه. ثبت عمليات تعدادي و ريالي هر انبار به صورت جداگانه يا همزمان. ثبت نقل و انتقالات بين انبارها. امکان تعديل قيمت برگه‌ها. ثبت موقت و دايم برگه‌هاي انبار. امکان صدور حواله مستقيم. امکان استفاده از بارکدخوان. ثبت برگه‌هاي درخواست خريد و درخواست کالا و امکان صدور رسيد و حواله بر…

حسابداری فروش

یكي از ارکان اصلي فعاليت شرکت‌ها و مؤسسات، فروش کالا و خدمات مي‌باشد و اجراي سياست‌هاي مناسب و شايسته فروش براي آن مؤسسه بسيار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود. براي اين که مديران بتوانند هرچه بهتر و سريعتر راهکارهاي مناسبي را جهت اجراي سياست‌هاي شايسته خود تعيين و اجرا نمايئد می‌بايد اطلاعات دقيق و به روزآمدي در اختيار داشته باشند که بدين منظور سيستم فروش زيتون طراحي و پياده‌سازي گرديده است. اين سيستم علاوه بر امکانات عمومي مجموعه سيستم‌هاي يکپارچه مالي، شامل امكانات زير نيز مي‌باشد: ثبت مشخصات مشتريان. تعريف گروه‌هاي اصلي و فرعي مشتريان توسط کاربر. امکان گروه‌بندي مشتريان…

دارایی‌های ثابت

ويژگي‌هاي سيستم : ثبت مراكز هزينه، محل‌هاي استقرار و تحويل‌گيرندگان اموال تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه. گروه‌بندي دارايي‌ها تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه. ثبت نقل و انتقالات اموال بين مراکز هزينه و محاسبه استهلاک به تفکيک مرکز هزينه. امکان انتخاب تعدادي از دارايي‌ها و انجام عملياتي نظير انتقال بين مراکز هزينه، جابه‌جايي بين محل‌هاي استقرار يا تحويل‌گيرندگان کالا. ثبت تعميرات اساسي و امکان تغيير نرخ و نوع استهلاک پس از تعمير. ثبت هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات جزئي بدون تأثير در قيمت و استهلاک. ثبت دوره عدم استفاده از دارايي و محاسبه استهلاک انباري. امكان سري‌سازي (مناسب…

سیستم پرسنلی

ويژگي‌هاي سيستم: ارتباط با سيستم حسابداري حقوق و دستمزد. تعريف واحدهاي سازماني. ثبت مشخصات و عکس پرسنل. ثبت اطلاعات مرخصي‌هاي تشويقي، تحصيلي و ... و استحقاقي، استعلاجي، ساعتي و بدون حقوق. ثبت اطلاعات مأموريت‌هاي جاري و معوقه پرسنل با امکان صدور حکم مأموريت. ثبت تعداد نامحدود حکم براي هر پرسنل در هر ماه. ثبت تغييرات حکمي شامل حقوق و مزايا، تاريخ اجرا و تاريخ صدور حکم. ثبت وضعيت پرداخت بيمه، شماره بيمه و شعبه بيمه براي هر پرسنل.  تعريف مجوزهاي اضافه‌کار، نوبتکاري، شبکاري و دريافت بن براي هر يک از پرسنل. تعريف مبلغ اضافه‌کار ويژه پرسنل. ثبت اطلاعات ماه جاري…

حقوق و دستمزد

ويژگي‌هاي سيستم: ارتباط با سيستم پرسنلی. تعريف 25  عنوان مزاياي حکمي و 3 عنوان مزاياي مستمر خارج از حکم با مشخص کردن نحوه پرداخت (روزانه، ماهيانه، براساس حضور و يا ثابت)؛ مشموليت بيمه و ماليات؛ حضور فيلد در محاسبات حداقل حقوق، اضافه‌کار، نوبتکاري، شبکاري، عيدي و مأموريت، بيمه عمر و پس‌انداز و کد حسابداري هرعنوان و درصد پرداخت فيلد در زمان بيماري. تعريف جدول ماليات و نحوه محاسبه بيمه تأمين اجتماعي و بيمه‌های ديگر، بيمه عمر، اضافه‌کار، نوبتکاري، عيدي و بن. محاسبه ماليات حقوق به صورت ساليانه و تعديل ماليات پرداختي در هر ماه. تعريف مشخصات بانک‌هاي پرداخت کننده حقوق…

اهداف شرکت

اهداف شرکت

مهمترین اهداف شرکت بر اساس اساسنامه آن عبارتست از:

درباره شرکت

درباره شرکت

زیتون رایانه توس

مشتریان شرکت

مشتریان شرکت

برخی از مشتریان شناخته شده محصولات و خدمات شرکت زیتون رایانه توس به شرح زیر است:


خدمات و پشتیبانی

خدمات و پشتیبانی

شرط موفقیت در هر امری بویژه در زمینه توسعه نرم‌افزار رضایت مشتریان می‌باشد. بنابراین به منظور فراهم نمودن راحتی و رضایت بیشتر کاربران، تمهیدات زیر در تهیه سیستم‌ها در نظر…

سیستم های یکپارچه

سیستم های یکپارچه

جهت آشنايي بيشتر، خلاصه‌اي از قابليت‌هاي سيستم‌ها و توانمندي‌های اين شركت خدمتتان ارائه مي‌گردد:

حسابداری انبار

ويژگيهاي سيستم :
تعريف انبار و زيرانبار به تعداد نامحدود.

انتخاب روش انبارداري
FIFO يا ميانگين براي هر انبار.
ثبت حداقل و حداکثر موجودي ، نقطه سفارش و تعيين حد سفارش براي هر کالا در هر انبار.

گروه‌بندي کالاها، مراکز تهيه و هزينه تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
ثبت عمليات تعدادي و ريالي هر انبار به صورت جداگانه يا همزمان.

ثبت نقل و انتقالات بين انبارها.

امکان تعديل قيمت برگه‌ها.

ثبت موقت و دايم برگه‌هاي انبار.

امکان صدور حواله مستقيم.

امکان استفاده از بارکدخوان.

ثبت برگه‌هاي درخواست خريد و درخواست کالا و امکان صدور رسيد و حواله بر اساس برگه درخواست.

امکان انتخاب برگه‌هاي انبار به صورت دلخواه و صدور سند حسابداري و ثبت خودکار شماره سند حسابداري در برگه انبار.

امکان مغايرت‌گيري بين انبار و حسابداري.
امکان مشاهده برگه‌هاي صادره بر اساس يک رديف از رسيد در مورد انبارهاي با روش
FIFO .
جستجو بر اساس اقلام مختلف برگه‌ها از جمله نوع برگه، شماره و تاريخ، مرکز تهيه يا هزينه، مقدار، قيمت واحد يا قيمت کل، شماره سند حسابداري و...
جستجو بر اساس بخشي از نام کالا در همه قسمت‌هاي سيستم.

امکان تعيين مجوز دسترسي هر کاربر به هر يک از انبارها.

امکان تعيين امضاءکنندگان برگه‌هاي انبار براساس نوع هر برگه.

تفکيک کاربران سيستم به چهار گروه مدير، ارشد، حسابدار و انباردار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هر كاربر.

گزارش
ها :
گزارش‌هاي متنوع تعدادي و ريالي براي يک انبار يا همه انبارها شامل:

موجودي کالا، موجودي تفصيلي انبارها، کارت کالا و گردش کالا در بازه زماني خاص، اقلام تهيه شده از يک مرکز تهيه يا هزينه شده دريک مرکز هزينه، کالاهاي به نقطه سفارش رسيده و ...
گزارش‌هاي مديريتي شامل:

سرجمع گروه‌ها، سرجمع برگه‌ها، نحوه هزينه اقلام تهيه شده از يک يا چند مرکز خريد، نحوه خريد اقلام هزينه شده در يک يا چند مرکز هزينه و ...
امکان تهيه گزارش مغايرت بين انبار و حسابداري در هر بازه زماني دلخواه.
امکان چاپ سريالي برگه‌هاي انبار.

امکان تعريف گزارش توسط کاربر و ذخيره آن در گزارش پويا.

انبارگرداني:
بستن انبارها.
چاپ برگه مراحل سه گانه شمارش.
گزارش انبارگرداني.
ثبت موجودي عيني هر مرحله.
گزارش مغايرت انبارگرداني هر مرحله.

صدور رسيد و حواله جهت رفع مغايرت نهايي.
نقل موجودي به سال بعد.

big 1

فصلی نو در فروش سیستم‌های زیتون

 

با ما تماس بگیرید.

QRCode

big 2

قابل توجه

«شرکت زیتون رایانه توس» آمادگی خود را جهت طراح و پیاده‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری مورد نیاز کارفرمایان محترم اعلام می‌نماید.

شرکت زیتون رایانه توس - تلفن: 4464 3542-051 (چهار خط)